czwartek, 2 maja 2013

Pastelowy fiolet.

Na początek napiszę Wam o moim nowym lakierze firmy Lemax, który niestety nie posiada numerka ani nazwy. Według mnie jest to pastelowy fiolet, dla innych może lawenda, szczerze to nawet nie wiem czy te kolory się czymś różnią. Zacznę od tego, że uwielbiam lakiery tej firmy przede wszystkim za cenę. U mnie są dostępne w sklepie "wszystko po 5 zł' w oszałamiającej cenie - 2 zł! :) Ten egzemplarz akurat kupiłam na allegro za 2,30 zł dołączając go do moich innych zakupów. Poza świetną ceną lakiery te są również trwałe. U mnie wraz z topem trzymał się 4 dni po czym zrobił mi się odprysk na jednym paznokciu więc już zmyłam. Schnie normalnie, nie jakoś długo ale też nie szybko. A może Wy polecicie mi jakiś preparat przyspieszający wysychanie lakieru? Myślałam nad Essie lub SecheVite ale chętnie poczytam o innych.

A to lakier, o którym mowa: 






Po jednym dniu lakier mi się znudził i postanowiłam ozdobić go kropkami:





Podoba Wam się? Zapraszam do komentowania. Pozdrawiam gorąco! :)

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten LeMax a Ty masz ładny kształt paznokci ;)
    Essie lub SecheVite idealnie sprawdzają się jako wysuszacze i utwardzacze lakieru ale jeśli szukasz tańszych odpowiedników mogę Ci polecić np. Essence z serii Studio Nails Better than gel nails top sealer high gloss. Nazwa długa ale to ten w czarnej buteleczce z zielonymi napisami. Sprawdza się równie dobrze a kosztuje niecałe 12 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ale to jeszcze nie jest to co mi się marzy. Największe problemy mam z kciukami i palcami wskazującymi. Jakoś krzywo mi rosną na nich paznokcie, w dodatku zwijają się w ruloniki...
      Dziękuję Ci za polecenie wysuszacza z Essence, na pewno o nim poczytam. Jednak boję się, że te tańsze to buble tak jak np. mój obecny spray z Avonu.

      Usuń
    2. Sama używałam tego z Essence i jest nie do zdarcia ;)
      A paznokcie regularnie piłuj w wymarzony kształt, po jakimś czasi się przyzwyczają i same będą już rosły tak jak będziesz chciała ;) Na przykład mi kiedyś i kciuki i wskazujące też rosły zaokrąglone a teraz zobacz jakie mam ;)

      Usuń
    3. To jak będę w Naturze to go kupię, za taką cenę można spróbować :) A Twoje paznokcie są idealne, dokładnie takie mi się marzą. A skórki jakie ładne i zadbane :)

      Usuń
    4. A daj spokój, moje paznokcie to kiedyś masakra była, poobgryzane do krwi, nawet nie chcę wspominać ale się zawzięłam ;D I Tobie też się uda tylko musisz z nimi trochę popracować bo na moje oko Twoje pazokcie mają zadatki na bycie pięknymi ;) Polecam również ostatni filmik Ewalucji o tym jak piłuje paznokcie, bardzo pomocny i moja metoda piłowania jest identyczna ;)

      Usuń
    5. Żebyś nie musiała już szukać ;)
      http://ewalucja.blogspot.com/2013/03/piowanie-i-malowanie-paznokci-filmik.html

      Usuń
    6. Jakbym o moich czytała.. Najpierw poobgryzane, a potem po prostu niezadbane, miękkie, rozdwajające się. Uratowałam je NailTekiem, teraz stosuję Eveline więc moje paznokcie są mocne, problemem jest tylko kształt i skórki. Ale zmienię to na pewno :) I dziękuję Ci bardzo za filmik, bardzo przydatny :)

      Usuń
    7. Nie ma za co ;) Trzeba sobie pomagać ;*

      Usuń
  2. Baaardzo ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń