poniedziałek, 6 maja 2013

Delia, Coral Prosilk 157 czyli pastelowa żółć :)

Cześć wszystkim! :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier, który zakupiłam w zimie na ocieplenie ponurych dni. Pomalowałam nim paznokcie dopiero drugi raz i jestem zakochana w tym kolorze. Uwielbiam pastele, szczególnie latem do opalonych dłoni. Wyglądają obłędnie i już nie mogę się doczekać takiego wydania.
Niestety na paznokciach mam 3 warstwy tego lakieru a i tak gdzieniegdzie widać prześwity. Nie lubię też jego pędzelka. Włosie wydaje się być za twarde i w niektórych miejscach za długie gdyż podczas malowania pojedyncze włoski zbierają lakier z powrotem i robią się takie cienkie prześwity. Nie wiem czy jasno to wytłumaczyłam. Zaznaczam też, że jest to mój jedyny lakier tej firmy, więc nie wiem czy trafił mi się bubel czy po prostu ten typ tak ma. Schnie w tempie umiarkowanym. 
Zapraszam do oglądania zdjęć :) Niestety zdjęcia robiłam zaraz po tym jak zaaplikowałam krem na skórki więc lakier może wydawać się trochę matowy ale w rzeczywistości tak nie jest. 





Ogólnie jestem zadowolona, 3 warstwy ostatecznie wystarczą a zbieranie lakieru przez pędzelek można wyeliminować większą ilością lakieru na pędzelku. Jednak gdy znalazłabym podobny odcień i wiedziała, że kryje po 2 warstwach na pewno bym kupiła. Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Chyba chwyciłaś za pilniczek, co? ;)
    Rzeczywiście widać lekkie prześwity ale odcień lakieru jest przyjemny dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, po takim filmiku od razu musiałam wypróbować ten sposób! :)

      Usuń
    2. No to Ci powiem, że świetnie sobie poradziłaś ;D Teraz pamiętaj, żeby regularnie je piłować przez jakiś czas a później same będą rosły w ten kształt ;)
      Chyba sama jesteś zadowolona? ;)

      Usuń
    3. A dziękuję Ci :D Jasne, że jestem zadowolona, nigdy nie wpadłabym na to żeby mierzyć paznokcie albo nie piłować w powietrzu. A tak faktycznie jest wygodniej i paznokcie są równej długości. Dziękuję jeszcze raz za link do filmiku, bardzo mi pomógł :) Odwiedzam bloga Ewalucji już od dawna ale jakoś mi umknął :D

      Usuń
    4. Nie ma sprawy ;) Sama udoskonaliłam swoje piłowanie dzięki temu filmikowi ;D
      Czekam na kolejny post ^^

      Usuń
  2. Bardzo lubię delikatny odcień żółci na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń